Головна » Файли » Для моїх учнів » Перевір свої знання |
26.11.2016, 20:30 | |
Мовна тема №1 «Слово. Значення слова. Будова слова» І варіант 1. Обери рядок, в якому слова вжиті в переносному значенні. А сонячна посмішка, золотий годинник, кам’яний будинок Б кам’яне серце, золота осінь, м’який характер В залізні двері, сонячний день, гострий ніж 2. Обери рядок, в якому записано слова-синоніми А говорити, мовчати Б говорити, балакати В говорити, говорить 3. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова А квітка, квіти, квітковий, квітує Б квітка, квіткою, квітки, квіточка В квітка, рослина, ромашка 4. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування приголосних звуків А зоря, зірка Б мураха, мурашка, на мурасі В береза, берізка 5. До поданих слів добери антоніми Здоров’я - _______________________________. Радість ― _______________________________. Старий ― ________________________________. 6. Встав пропущені букви е або и в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос. Т…мніє ― _________________________. Ст….блина ― ______________________. Т…хенько ― _________________________. 7. Розбери слова за будовою. Лісовий , дубок , проліски. 8. Спиши текст, добираючи з дужок потрібні за змістом слова. З-за обрію (виглянуло, викотилось) сонечко. (Пробіг, промчав) легенький вітерець. (Прокину- лась, розбудилась) від сну природа. (Тріпочуть, шелестять)зеленими листочками дерева. Дзвінко (щебечуть, лунають, співають) пташки. Весело (дзюркоче, біжить, тече) маленький струмочок. Яс- краві метелики (кружляють, літають, пурхають) над квітами. ІІ варіант 1. Обери рядок, в якому слова вжиті в прямому значенні. А сонячна посмішка, золотий годинник, кам’яний будинок Б кам’яне серце, золота осінь, м’який характер В залізні двері, сонячний день, гострий ніж 2. Обери рядок, в якому записано слова-антоніми А холодний, зимний Б холодний, гарячий В холодний, холод 3. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова А дерево, дерева, на дереві Б дерево, рослина , яблуня В дерево, деревце, дерев’яний 4. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування голосних звуків А зоря, зірка Б мураха, мурашка, на мурасі В друг, дружба 5. До поданих слів добери синоніми Малюки - _______________________________. Будинок ― _______________________________. Школяр ― ________________________________. 6. Встав пропущені букви е або и в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос. В…черя ― _________________________. Гл…бокий ― ______________________. Нап…сав ― _________________________. 7. Розбери слова за будовою. Посадка, дубок, маленький. 8. Спиши текст, добираючи з дужок потрібні за змістом слова. Пригрівало вересневе (ясне, ласкаве, сліпуче) сонечко. Лагідно повівав (легенький, тихий) вітерець. Ліс зустрів (надзвичайною, настороженою) тишею. У величавому спокої стояли на узліссі (старезні, кремезні) дуби. Та ось зірвався (сильний, рвучкий) вітер. З півночі насунули (чорні, густі, важкі ) хмари. Впали перші краплі дощу. | |
Переглядів: 2354 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |