Математика
4 години на тиждень
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
1
|
І семестр
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас ( 11 год)
Натуральні числа. Натуральний ряд чисел. Відрізок натурального ряду чисел. Нумерація чисел першої сотні.(з.1, с.2-3, з.4, с.1)
|
|
2
|
Порівняння і запис чисел в межах 100. Позиційний принцип запису числа. Порозрядне порівняння. Порівняння чисел. (з.1, с.4-5, з.4, с.1)
|
|
3
|
Арифметичні дії на основі десяткової нумерації. Додавання і віднімання на основі нумерації. (з.1, с.6-7, з.4, с.2)
|
|
4
|
Назви компонентів і результатів дій додавання і віднімання. Арифметичні дії додавання і віднімання. (з.1, с.8-9, з.4, с.2)
|
|
5
|
Арифметичні дії на основі десяткової нумерації. Задача. (з.1, с.10-11, з.4, с.3)
|
|
6
|
Нумерація чисел першої сотні. Лічба у межах 10. Обернена задача. (з.1, с.12-13, з.4, с.3)
|
|
7
|
Склад чисел першого десятка. Правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій додавання й віднімання. Розвиток комбінаторних вмінь. Аналіз задачі. (з.1, с.14-15, з.4, с.4)
|
|
8
|
Задача з двома запитаннями. Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання (з.1, с.16-17, з.4, с.4)
|
|
9
|
Знаходження невідомих компоненті Математичні вирази. Рівності, нерівності.(з.1, с.18-19, з.4, с.5) .
|
|
10
|
Додавання й віднімання на основі десяткової нумерації. Дії додавання й віднімання з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини, маси, місткості. Геометричні фігури. Величини та їх вимірювання. (з.1, с.20-21, з.4, с.5)
|
|
11
|
Додавання і віднімання чисел без переходу через десяток у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100.(з.1, с.22-23, з.4, с.6)
|
|
12
|
Порозрядне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Порозрядне додавання і віднімання чисел.(з.1, с.24-25, з.4, с.7)
|
|
13
|
Прийоми обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Порозрядне додавання і віднімання чисел. (з.1, с.26-27, з.4, с.7)
|
|
14
|
Прийоми обчислення у межах 100 без переходу через розряд частинами. Порівняння прийомів порозрядного обчислення й обчислення частинами. Додавання і віднімання чисел частинами.(з.1, с.28-29, з.4, с.8)
|
|
15
|
Застосування прийомів обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Додавання і віднімання чисел двома способами.(з.1, с.30-31, з.4, с.8) Самостійна робота.
|
|
16
|
Прийоми усного додавання й віднімання чисел частинами, порозрядного. Застосування сполучного закону додавання в обчисленнях і невідомих компонентів дій додавання. Додавання і віднімання чисел двома способами.(з.1, с.32-33, з.4, с.9)
|
28.09
|
17
|
Застосування прийомів обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Доба. Тиждень. Місяць. Рік.(з.1, с.34-35, з.4, с.9)
|
|
18
|
Контрольна робота №1
|
|
19
|
Аналіз контрольної роботи. Дужки. Сполучний закон додавання.
(з.1, с.36-37, з.4, с.10)
|
|
20
|
Застосування прийомів обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Порядок виконання дій у виразах.(з.1, с.38-39, з.4, с.10)
|
|
21
|
Додавання і віднімання чисел без переходу через десяток у межах 100. Закріплення розуміння сполучного закону додавання. Складання задач.(з.1, с.40-41, з.4, с.11)
|
|
22
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами. Додавання і віднімання чисел частинами.(з.1, с.42-43, з.4, с.12)
|
7.10
|
23
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами. Задачі на знаходження суми трьох доданків.(з.1, с.44-45, з.4, с.13)
|
|
24
|
Формування навичок додавання й віднімання чисел частинами з переходом через розряд у межах 20. Задачі на знаходження числа за сумою двох даних чисел.(з.1, с.46-47, з.4, с.13)
|
|
25
|
Застосування переставного і сполучного законів додавання, правила віднімання суми від числа. Вибір доцільного способу обчислення для конкретного випадку. Додавання суми до числа. Віднімання суми від числа.(з.1, с.48-49, з.4, с.14)
|
|
26
|
Ознайомлення з прийомом додавання більшого числа до меншого в межах 20. Добір доцільного способу обчислення для конкретного випадку. Додавання на основі переставного закону(з.1, с.50-51, з.4, с.14)
|
|
27
|
Застосування в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання. Задачі із зайвими числовими даними.(з.1, с.52-53, з.4, с.15)
|
|
28
|
Актуалізація залежності суми від зміни одного з доданків, залежності різниці від зміни зменшуваного. Ознайомлення із залежністю одного доданка від зміни іншого доданка при сталій сумі. Таблиці додавання чисел у межах 20.(з.1, с.54-55, з.4, с.16)
|
|
29
|
Застосування в обчисленнях взаємозв'язку між діями додавання і віднімання при відніманні з переходом через десяток. Віднімання чисел на основі взаємозв’язку додавання і віднімання.(з.1, с.56-57, з.4, с.17)
|
|
30
|
Застосування в обчисленнях взаємозв'язку між діями додавання і віднімання при відніманні з переходом через десяток. Периметр многокутника.(з.1, с.58-59, з.4, с.18) Самостійна робота.
|
|
31
|
Формування обчислювальних навичок додавання й віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. Задачі з числовими даними, яких бракує.(з.1, с.60-61, з.4, с.18)
|
|
32
|
Віднімання: частинами на підставі взаємозв'язку дій додавання і віднімання. Дві послідовні задачі.(з.1, с.62-63, з.4, с.19)
|
|
33
|
Дослідження таблиць віднімання. Ознайомлення із залежністю значення різниці від зміни від'ємника при сталому зменшуваному. Таблиці віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток.(з.1, с.64-65, з.4, с.20)
|
|
34
|
Контрольна робота №2
|
|
35
|
Аналіз контрольної роботи. Вираз із змінною.(з.1, с.66-67, з.4, с.21). Актуалізація прийомів віднімання на підставі взаємозв'язку додавання й віднімання та віднімання частинами.
|
|
36
|
Володіння навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20. Обирання доцільного способу обчислення для конкретного випадку. Задачі з двома запитаннями.(з.1, с.68-69, з.4, с.22)
|
|
37
|
Формування обчислювальних навичок. Розуміння залежності результатів дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів Залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів при сталому іншому компоненті.(з.1, с.70-71, з.4, с.23)
|
|
38
|
Додавання і віднімання іменованих чисел,поданих в одиницях вимірювання довжини. Залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів при сталому іншому компоненті.(з.1, с.72-73, з.4, с.24)
|
|
39
|
Закріплення вмінь застосовувати залежність результатів дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Порівняння математичних виразів.(з.1, с.74-75, з.4, с.25)
|
|
40
|
Ознайомлення з прийомом округлення при додаванні й відніманні з переходом через десяток у межах 20. Прийом округлення.(з.1, с.76-77, з.4, с.26)
|
|
41
|
Закріплення прийомів округлення при додаванні й відніманні з переходом через десяток у межах 20. Додавання і віднімання чисел різними способами.(з.1, с.78-79, з.4, с.26)
|
|
42
|
Ознайомлення з правилом віднімання числа від суми, застосування цього правила в обчисленнях. Віднімання на основі правила віднімання числа від суми.(з.1, с.80-81, з.4, с.27)
|
|
43
|
Формувати вміння віднімати на підставі правила віднімання числа від суми, обчислювати різницю різними способами. Віднімання різними способами.(з.1, с.82-83, з.4, с.28) Самостійна робота.
|
|
44
|
Закріплення виконання обчислень різними способами. Додавання і віднімання різними способами.(з.1, с.84-85, з.4, с.29)
|
|
45
|
Контрольна робота №3
|
|
46
|
Формування обчислювальних навичок у межах 20. Аналіз контрольної роботи. Складена задача.(з.1, с.86-87, з.4, с.30)
|
|
47
|
Закріплення знань залежності результату арифметичних дій додавання або віднімання від зміни одного з компонентів. Пошук розв’язання складеної задачі.(з.2, с.2-3, з.4, с.31)
|
|
48
|
Закріплення знань залежності результату арифметичних дій додавання або віднімання від зміни одного з компонентів. Поділ складеної задачі на прості.(з.2, с.4-5, з.4, с.32)
|
|
49
|
Закріплювати правила знаходження невідомих компонентів додавання й віднімання. Складені задачі на знаходження суми і різниці.(з.2, с.6-7, з.4, с.33). Перевірна робота. Автоматизовані навички.
|
|
50
|
Формування обчислювальних навичок. Актуалізація знань назв математичних виразів – сума і різниця. Запис розв’язання задачі виразом.(з.2, с.8-9, з.4, с.34)
|
|
51
|
Формування обчислювальних навичок в межах 20. Розв’язування задачі двома способами.(з.2, с.10-11, з.4, с.35)
|
|
52
|
Додавання й віднімання чисел в межах 100. Формування обчислювальних навичок. Розв’язування задачі різними способами.(з.2, с.12-13, з.4, с.36)
|
|
53
|
Додавання й віднімання чисел в межах 100. Дії з величинами.(з.2, с.14-15, з.4, с.36)
|
|
54
|
Знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника. Формування обчислювальних навичок. Задачі на знаходження остачі.(з.2, с.16-17, з.4, с.37)
|
|
55
|
Закріплення знань правила та уміння знаходити невідомий доданок. Формування обчислювальних навичок. Задачі, які містять чотири ключових слова.(з.2, с.18-19, з.4, с.38)
|
|
56
|
Взаємозв'язок арифметичних дій додавання й віднімання. Способи їх перевірки. Перевірка додавання і віднімання.(з.2, с.20-21, з.4, с.39)
|
|
57
|
Перевірка правильності арифметичних дій додавання й віднімання. Задачі, які містять відношення різницевого порівняння.(з.2, с.22-23, з.4, с.40) Самостійна робота.
|
|
58
|
Закріплення обчислювальних навичок додавання й віднімання з переходом через десяток в межах 20, в межах 100 без переходу через розряд. Розв’язування задач.(з.2, с.24-25, з.4, с.41)
|
|
59
|
Контрольна робота № 4.
|
|
|
Додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 100
|
|
60
|
Актуалізація способу додавання на підставі правила додавання числа до суми, способу віднімання числа від суми. Ознайомлення зі способом додавання одноцифрового числа у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10. Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання чисел.(з.2, с.26-27, з.4, с.42)
|
|
61
|
Формування вміння виконувати додавання одноцифрового числа до двоцифрового у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10; віднімання від круглого числа одноцифрового. Складені задачі на знаходження третього доданка.(з.2, с.28-29, з.4, с.42)
|
|
62
|
Ознайомлення із прийомами додавання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через розряд. Створення і розв'язування проблемної ситуації. Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. (з.2, с.30-33, з.4, с.43, з.4, с. 44)
|
|
Природознавство 2 години на тиждень
№ з/п
|
Тема
|
Дата
|
1
|
І семестр
ВСТУП
Вступ. Явища природи. Пори року. С.4-6
|
|
2
|
Наша планета – Земля, її форма. Чому на Землі бувають день і ніч. С.7-9
|
|
3
|
Рух Землі навколо Сонця. Рік. Уявлення про причини змін пір року на Землі. С.10-11
|
|
4
|
Що таке гномон. Практичне завдання. Вимірювання довжини тіні від гномона. С.11-14
|
|
5
|
Водойми,їх різноманіття. С.19-21
|
|
6
|
Зміни стану води при нагріванні. Термометр.
Практичне завдання. Визначення показів термометра за малюнками. С.21-27
|
|
7
|
Кругообіг води в природі. С.28-30
|
|
8
|
Що таке погода та як її передбачити? Складові погоди. Спостереження за погодою рідного краю. С.31-34
|
|
9
|
Навчальний проект «Як рослини і тварини допомагають передбачати погоду? Які рослини можуть слугувати годинником?
|
|
10
|
Замерзання води. Лід. Дослідження замерзання води, властивості льоду. С.64-66
|
|
11
|
Повітря та його властивості. Практичне завдання. Вимірювання температури повітря та води. С.85-87
|
|
12
|
Вітер як рух повітря. С.87-90
|
|
13
|
Узагальнюючий урок за темою
|
|
|
ПРИРОДА ВОСЕНИ
|
|
14
|
Ознаки осені. Осінні місяці. Ознаки живої та неживої природи. Планування спостережень за природою восени. С.15-18
|
|
15
|
Водойми свого краю восени. С.19-21
|
|
16
|
Екскурсія. Спостереження за природою восени.
|
|
17
|
Осінні явища в житті рослин. С.35-37
|
|
18
|
Дерева, кущі, травʼянисті рослини. Однорічні та багаторічні рослини. Практичне завдання. Розпізнавання органів травʼянистих рослин. С.38-41
|
|
19
|
Плоди і насіння. С.41-45
|
|
20
|
Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів. Практичне завдання. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за малюнками, фотографіями. С.45-48
|
|
21
|
Навчальний проект. Як готуються до зими рослини?
|
|
22
|
Як тварини готуються до зими. Комахи восени. С.48-51
|
|
23
|
Птахи восени. Перелітні та оселі птахи. С.51-54
|
|
24
|
Звірі восени. Підготовка звірів до зими. С.54-57
|
|
25
|
Невидимі ланцюги в осінньому лісі. С.57-59
|
|
26
|
Урок-проект. Будьмо знайомі(походження назв рослин і тварин) С.60
|
|
27
|
Навчальний проект. Як готуються до зими тварини? Як готуються до зими бджоли? С. 60-61
|
|
28
|
Узагальнюючий урок за темою.
|
|
|
Природа взимку
|
|
29
|
Зима. Ознаки зими в неживій природі. Планування спостережень за природою взимку. С.62-63
|
|
30
|
Екскурсія. Спостереження за природою взимку.
|
|
31
|
Погода взимку. Спостереження за погодою рідного краю. Практичне завдання. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи. С.66-69
Підсумковий урок за семестр.
|
|
Русский язык
2 часа в неделю
№ урока
|
Тема урока
|
Дата
|
1
|
І семестр
Здравствуй, школа! Этикетные формулы, используемые в общении. Восприятие фактического содержания высказывания
|
|
2
|
Как вести себя во время слушания. Поведение слушающего, выражающее интерес к словам говорящего. Устный пересказ текста.
|
|
3
|
Украина – многонациональное государство. Расширение знаний об Украине, о языках разных народов Украины.
|
|
4
|
Киев – столица Украины. Знакомимся со столицей Украины, её памятными местами.
|
|
5
|
Представители русской культуры и Киев. Роль представителей русской культуры в развитии Киева. Составление устного высказывания.
|
|
6
|
Сведения о диалоге. Участники диалога. Ситуация общения. Цель общения. Этикетные формулы, используемые в общении. Составление диалога с опорой на вспомогательный материалы.
|
|
7
|
Правила поведения. Учимся правильно вести с незнакомыми людьми. Этикетные формулы, используемые в общении. Разыгрывание ситуации общения.
|
|
8
|
Звуки и буквы. Гласные и согласные звуки. Звуки слова. Цепочка звуков слова.
|
|
9
|
Слог. Ударение. Ударные и безударные гласные звуки. Повторение слов вслед за учителем по правилам произношения.
|
|
10
|
Ударные и безударные гласные звуки. Буква о. Звуковое значение буквы о. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.
|
|
11
|
Ударные и безударные гласные звуки. Буквы и, ы. Звуковое значение букв и, ы. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.
|
|
12
|
Ударные и безударные гласные звуки. Буква я. Звуковое значение буквы я. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.
|
|
13
|
Ударные и безударные гласные звуки. Буквы о, а. Звуковое значение букв о, а. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.
|
|
14
|
Требования к устному высказыванию. Соответствие силы, громкости голоса, темпа речи возможностям слушателя, ситуации общения. Составление диалога с опорой на вспомогательные материалы (впечатление о прослушанном)
|
|
15
|
Ударные и безударные гласные звуки. Буква е. Звуковое значение буквы е. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.
|
|
16
|
Ударные и безударные гласные звуки. Буква ё. Звуковое значение буквы ё. Слушание сказки, создание в воображении картин по содержанию прочитанного.
|
|
17
|
Ударные и безударные гласные звуки. Буква э. Звуковое значение буквы э. Составление диалогов на основе жизненного опыта.
|
|
18
|
Произношение и написание сочетаний же, ше, це. Устный пересказ текста-повествования с опорой на иллюстрацию.
|
|
19
|
Произношение и написание сочетаний жи, ши. Развитие орфографической зоркости.
|
|
20
|
Повторение и закрепление изученного. Ударные и безударные гласные звуки.
|
|
21
|
Осень. Пословицы и поговорки об осени. Календарные празднования. Природа в произведениях мастеров русской живописи. В. Корж «Снопы»
|
|
22
|
Восприятие фактического содержания высказывания. Создание в воображении образов, картин по содержанию прослушанного. Устный пересказ прослушанного.
|
|
23
|
Звонкие и глухие, твёрдые и мягкие согласные звуки. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.
|
|
24
|
Звонкие согласные звуки. Оглушение звонких согласных. Сопоставление написания и произношения звонких согласных перед глухими и в конце слова.
|
|
25
|
Произношение слов с согласными звуками [г], [г']. Составление высказывания с использованием серии сюжетных рисунков. Диалог
|
|
26
|
Произношение и написание слов с согласными звуками [ч'], [ш'ш']. Составление высказывания с использованием опорного текста и иллюстраций. Диалог
|
|
27
|
Произношение и написание сочетаний ча, ща, чу, щу. Развитие орфографической зоркости. Усвоение наиболее употребительных синонимов. Диалог
|
|
28
|
Произношение и написание слов с сочетаниями цы, ци. Развитие орфографической зоркости. Аудирование
|
|
29
|
Произношение и написание слов с сочетаниями пя, мя, бя, вя. Развитие орфографической зоркости. Диалог
|
|
30
31
|
Правила поведения во время диалога. Употребление формул вежливости. Редактирование диалога. Выразительное декламирование. Разметка стихотворения для декламирования.
|
|
32
|
Итоговый урок
|
|
|