Головна » Файли » Вчительська скарбничка » Календарне планування

Календарне планування 2 клас
26.09.2015, 14:18

Математика

4 години на тиждень

№  уроку

Тема уроку

Дата

 

 

 

1

І семестр 
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас ( 11 год)

Натуральні числа. Натуральний ряд чисел. Відрізок натурального ряду чисел. Нумерація чисел першої сотні.(з.1, с.2-3, з.4, с.1)

 

2

Порівняння і запис чисел в межах 100. Позиційний принцип запису числа. Порозрядне порівняння. Порівняння чисел. (з.1, с.4-5, з.4, с.1)

 

3

Арифметичні дії на основі десяткової нумерації. Додавання і віднімання на основі нумерації. (з.1, с.6-7, з.4, с.2)

 

4

Назви компонентів і результатів дій додавання і віднімання. Арифметичні дії додавання і віднімання. (з.1, с.8-9, з.4, с.2)

 

5

Арифметичні дії на основі десяткової нумерації. Задача. (з.1, с.10-11, з.4, с.3)

 

6

Нумерація чисел першої сотні. Лічба у межах 10. Обернена задача. (з.1, с.12-13, з.4, с.3)

 

7

Склад чисел першого десятка. Правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій додавання й віднімання. Розвиток комбінаторних вмінь. Аналіз задачі. (з.1, с.14-15, з.4, с.4)

 

8

 Задача з двома запитаннями. Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання (з.1, с.16-17, з.4, с.4)

 

9

Знаходження невідомих компоненті Математичні вирази. Рівності, нерівності.(з.1, с.18-19, з.4, с.5) .

 

10

Додавання й віднімання на основі десяткової нумерації. Дії  додавання й віднімання з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини, маси, місткості. Геометричні фігури. Величини та їх вимірювання.  (з.1, с.20-21, з.4, с.5)

 

11

Додавання і віднімання чисел без переходу через десяток у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100.(з.1, с.22-23, з.4, с.6)

 

   12

Порозрядне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Порозрядне додавання і віднімання чисел.(з.1, с.24-25, з.4, с.7)

 

13

Прийоми обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Порозрядне додавання і віднімання чисел. (з.1, с.26-27, з.4, с.7)

 

14

Прийоми обчислення у межах 100 без переходу через розряд частинами. Порівняння прийомів порозрядного обчислення й обчислення частинами. Додавання і віднімання чисел частинами.(з.1, с.28-29, з.4, с.8)

 

15

Застосування прийомів обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Додавання і віднімання чисел двома способами.(з.1, с.30-31, з.4, с.8) Самостійна робота.

 

16

Прийоми усного додавання й віднімання чисел частинами, порозрядного. Застосування сполучного закону додавання в обчисленнях і невідомих компонентів дій додавання. Додавання і віднімання чисел двома способами.(з.1, с.32-33, з.4, с.9)

28.09

17

Застосування прийомів обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Доба. Тиждень. Місяць. Рік.(з.1, с.34-35, з.4, с.9)

 

18

Контрольна робота №1

 

19

Аналіз контрольної роботи. Дужки. Сполучний закон додавання.

(з.1, с.36-37, з.4, с.10)

 

20

Застосування прийомів обчислення у межах 100 без переходу через розряд. Порядок виконання дій у виразах.(з.1, с.38-39, з.4, с.10)

 

21

Додавання і віднімання чисел без переходу через десяток у межах 100. Закріплення розуміння сполучного закону додавання. Складання задач.(з.1, с.40-41, з.4, с.11)

 

22

Додавання  і віднімання одноцифрових чисел частинами. Додавання і віднімання чисел частинами.(з.1, с.42-43, з.4, с.12)

7.10

23

Додавання  і віднімання одноцифрових чисел частинами. Задачі на знаходження суми трьох доданків.(з.1, с.44-45, з.4, с.13)

 

24

Формування навичок додавання й віднімання чисел частинами з переходом через розряд у межах 20. Задачі на знаходження числа за сумою двох даних чисел.(з.1, с.46-47, з.4, с.13)

 

25

Застосування переставного і сполучного законів додавання, правила віднімання суми від числа. Вибір доцільного способу обчислення для конкретного випадку. Додавання суми до числа. Віднімання суми від числа.(з.1, с.48-49, з.4, с.14)

 

26

Ознайомлення з прийомом додавання більшого числа до меншого в межах 20. Добір доцільного способу обчислення для конкретного випадку. Додавання на основі переставного закону(з.1, с.50-51, з.4, с.14)

 

27

Застосування в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання. Задачі із зайвими числовими даними.(з.1, с.52-53, з.4, с.15)

 

28

Актуалізація залежності суми від зміни одного з доданків, залежності різниці від зміни зменшуваного. Ознайомлення із залежністю одного доданка від зміни іншого доданка при сталій сумі. Таблиці додавання чисел у межах 20.(з.1, с.54-55, з.4, с.16)

 

29

Застосування в обчисленнях взаємозв'язку  між діями додавання і віднімання при відніманні з переходом через десяток. Віднімання чисел на основі взаємозв’язку додавання і віднімання.(з.1, с.56-57, з.4, с.17)

 

30

Застосування в обчисленнях взаємозв'язку  між діями додавання і віднімання при відніманні з переходом через десяток. Периметр многокутника.(з.1, с.58-59, з.4, с.18) Самостійна робота.

 

31

Формування обчислювальних навичок додавання й віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. Задачі з числовими даними, яких бракує.(з.1, с.60-61, з.4, с.18)

 

32

Віднімання: частинами на підставі взаємозв'язку дій додавання і віднімання. Дві послідовні задачі.(з.1, с.62-63, з.4, с.19)

 

33

Дослідження таблиць віднімання. Ознайомлення із залежністю значення різниці від зміни від'ємника при сталому зменшуваному. Таблиці віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток.(з.1, с.64-65, з.4, с.20)

 

34

Контрольна робота №2

 

35

Аналіз контрольної роботи. Вираз із змінною.(з.1, с.66-67, з.4, с.21). Актуалізація прийомів віднімання на підставі взаємозв'язку додавання й віднімання та віднімання частинами.

 

 

36

Володіння навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20. Обирання доцільного способу  обчислення для конкретного випадку. Задачі з двома запитаннями.(з.1, с.68-69, з.4, с.22)

 

 

 

 

37

Формування обчислювальних навичок. Розуміння залежності результатів дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів Залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів  при сталому іншому компоненті.(з.1, с.70-71, з.4, с.23)

 

38

Додавання і віднімання іменованих чисел,поданих в одиницях вимірювання довжини. Залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів  при сталому іншому компоненті.(з.1, с.72-73, з.4, с.24)

 

39

Закріплення вмінь застосовувати залежність результатів дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Порівняння математичних виразів.(з.1, с.74-75, з.4, с.25)

 

40

Ознайомлення з прийомом округлення при додаванні й відніманні з переходом через десяток у межах 20. Прийом округлення.(з.1, с.76-77, з.4, с.26)

 

41

Закріплення прийомів округлення при додаванні й відніманні з переходом через десяток у межах 20. Додавання і віднімання чисел різними способами.(з.1, с.78-79, з.4, с.26)

 

42

Ознайомлення з правилом віднімання числа від суми, застосування цього правила в обчисленнях. Віднімання на основі правила віднімання числа від суми.(з.1, с.80-81, з.4, с.27)

 

43

Формувати вміння віднімати на підставі правила віднімання числа від суми, обчислювати різницю різними способами. Віднімання різними способами.(з.1, с.82-83, з.4, с.28) Самостійна робота.

 

44

Закріплення виконання обчислень різними способами. Додавання і віднімання різними способами.(з.1, с.84-85, з.4, с.29)

 

45

Контрольна робота №3

 

46

Формування обчислювальних навичок у межах 20. Аналіз контрольної роботи. Складена задача.(з.1, с.86-87, з.4, с.30)

 

47

Закріплення знань залежності результату арифметичних дій додавання або віднімання від зміни одного з компонентів. Пошук розв’язання складеної задачі.(з.2, с.2-3, з.4, с.31)

 

48

Закріплення знань залежності результату арифметичних дій додавання або віднімання від зміни одного з компонентів. Поділ складеної задачі на прості.(з.2, с.4-5, з.4, с.32)

 

49

Закріплювати правила знаходження невідомих компонентів додавання й віднімання. Складені задачі на знаходження суми і різниці.(з.2, с.6-7, з.4, с.33). Перевірна робота.  Автоматизовані навички.

 

50

Формування обчислювальних навичок. Актуалізація знань назв математичних виразів – сума і різниця. Запис розв’язання задачі виразом.(з.2, с.8-9, з.4, с.34)

 

51

Формування обчислювальних навичок в межах 20. Розв’язування задачі двома способами.(з.2, с.10-11, з.4, с.35)

 

52

Додавання й віднімання чисел в межах 100. Формування обчислювальних навичок. Розв’язування задачі різними способами.(з.2, с.12-13, з.4, с.36)

 

53

 Додавання й віднімання чисел в межах 100. Дії з величинами.(з.2, с.14-15, з.4, с.36)

 

54

Знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника. Формування обчислювальних навичок. Задачі на знаходження остачі.(з.2, с.16-17, з.4, с.37)

 

55

Закріплення знань правила та уміння знаходити невідомий доданок. Формування обчислювальних навичок. Задачі, які містять чотири ключових слова.(з.2, с.18-19, з.4, с.38)

 

56

Взаємозв'язок арифметичних дій додавання й віднімання. Способи їх перевірки. Перевірка додавання і віднімання.(з.2, с.20-21, з.4, с.39)

 

57

Перевірка правильності арифметичних дій додавання й віднімання. Задачі, які містять відношення різницевого порівняння.(з.2, с.22-23, з.4, с.40) Самостійна робота.

 

58

Закріплення обчислювальних навичок додавання й віднімання з переходом через десяток в межах 20, в межах 100 без переходу через розряд. Розв’язування задач.(з.2, с.24-25, з.4, с.41)

 

59

Контрольна робота № 4.

 

 

Додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 100

 

60

Актуалізація способу додавання на підставі правила додавання числа до суми, способу віднімання числа від суми. Ознайомлення зі способом додавання одноцифрового числа у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10. Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання чисел.(з.2, с.26-27, з.4, с.42)

 

61

Формування вміння виконувати додавання одноцифрового числа до двоцифрового у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10; віднімання від круглого числа одноцифрового. Складені задачі на знаходження третього доданка.(з.2, с.28-29, з.4, с.42)

 

62

Ознайомлення із прийомами додавання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через розряд. Створення і розв'язування проблемної ситуації. Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. (з.2, с.30-33, з.4, с.43, з.4, с. 44)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природознавство                                                                                                      2 години на тиждень

№ з/п

Тема

Дата

                     1

І семестр

ВСТУП

Вступ. Явища природи. Пори року. С.4-6

 

2

Наша планета – Земля, її форма. Чому на Землі бувають день і ніч. С.7-9

 

3

Рух Землі навколо Сонця. Рік. Уявлення про причини змін пір року на Землі. С.10-11

 

4

Що таке гномон. Практичне завдання. Вимірювання довжини тіні від гномона. С.11-14

 

5

Водойми,їх різноманіття. С.19-21

 

6

Зміни стану води при нагріванні. Термометр.

Практичне завдання. Визначення показів термометра за малюнками. С.21-27

 

7

Кругообіг води в природі. С.28-30

 

8

Що таке погода та як її передбачити? Складові погоди. Спостереження за погодою рідного краю. С.31-34

 

9

Навчальний проект «Як рослини і тварини допомагають передбачати погоду? Які  рослини можуть слугувати годинником?

 

10

Замерзання води. Лід. Дослідження замерзання води, властивості льоду. С.64-66

 

11

Повітря та його властивості. Практичне завдання. Вимірювання температури повітря та води. С.85-87

 

12

Вітер як рух повітря. С.87-90

 

13

Узагальнюючий урок за темою

 

 

ПРИРОДА ВОСЕНИ

 

14

Ознаки осені. Осінні місяці. Ознаки живої та неживої природи. Планування спостережень за природою восени. С.15-18

 

15

Водойми свого краю восени. С.19-21

 

16

Екскурсія. Спостереження за природою восени.

 

17

Осінні явища в житті рослин. С.35-37

 

18

Дерева, кущі, травʼянисті рослини. Однорічні та багаторічні рослини. Практичне завдання. Розпізнавання органів травʼянистих рослин. С.38-41

 

19

Плоди і насіння. С.41-45

 

20

Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів. Практичне завдання. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за малюнками, фотографіями. С.45-48

 

21

Навчальний проект. Як готуються до зими рослини?

 

22

Як тварини готуються до зими. Комахи восени. С.48-51

 

23

Птахи восени. Перелітні та оселі птахи. С.51-54

 

24

Звірі восени. Підготовка звірів до зими. С.54-57

 

25

Невидимі ланцюги в осінньому лісі. С.57-59

 

26

Урок-проект. Будьмо знайомі(походження назв рослин і тварин) С.60

 

27

Навчальний проект. Як готуються до зими тварини? Як готуються до зими бджоли? С. 60-61

 

28

Узагальнюючий урок за темою.

 

 

Природа взимку

 

29

Зима. Ознаки зими в неживій природі. Планування спостережень за природою взимку. С.62-63

 

30

Екскурсія. Спостереження за природою взимку.

 

31

Погода взимку. Спостереження за погодою рідного краю. Практичне завдання. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи. С.66-69

Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Русский язык

2 часа в неделю

№   урока

Тема урока

Дата

 

1

І семестр                                                                         

Здравствуй, школа! Этикетные формулы, используемые в общении. Восприятие  фактического содержания высказывания   

 

2

Как вести себя во время слушания. Поведение слушающего, выражающее интерес к словам говорящего. Устный пересказ текста.

 

3

Украина – многонациональное государство. Расширение знаний об Украине, о языках разных народов Украины.

 

4

Киев – столица Украины. Знакомимся  со столицей Украины, её памятными местами.

 

5

Представители русской культуры и Киев. Роль представителей русской культуры в развитии Киева. Составление устного высказывания.

 

6

Сведения о диалоге. Участники диалога. Ситуация общения. Цель общения. Этикетные формулы, используемые в общении. Составление диалога с опорой на вспомогательный материалы.

 

 7           

Правила поведения. Учимся  правильно вести с незнакомыми людьми. Этикетные формулы, используемые в общении. Разыгрывание ситуации общения.

 

8

Звуки и буквы. Гласные и согласные звуки. Звуки слова. Цепочка звуков слова. 

 

9

Слог. Ударение. Ударные и безударные гласные звуки. Повторение слов вслед за учителем по правилам произношения.

 

10

Ударные и безударные гласные звуки.  Буква о. Звуковое значение буквы о. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.

 

11

Ударные и безударные гласные звуки.  Буквы и, ы.  Звуковое  значение букв и, ы. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.

 

12

Ударные и безударные гласные звуки.  Буква я. Звуковое значение буквы я. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.

 

13

Ударные и безударные гласные звуки.  Буквы о, а. Звуковое значение букв о, а. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.

 

14

Требования к устному высказыванию. Соответствие силы, громкости голоса, темпа речи возможностям слушателя, ситуации общения. Составление   диалога с опорой на вспомогательные материалы (впечатление о прослушанном)

 

15

Ударные и безударные гласные звуки.  Буква е. Звуковое значение буквы е. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.

 

16

Ударные и безударные гласные звуки.  Буква ё. Звуковое значение буквы ё. Слушание сказки, создание в воображении картин по содержанию прочитанного.

 

17

Ударные и безударные гласные звуки.  Буква э. Звуковое значение буквы э. Составление диалогов на основе жизненного опыта.

 

18

Произношение и написание сочетаний же, ше, це. Устный   пересказ текста-повествования с опорой на иллюстрацию.

 

19

Произношение и написание сочетаний жи, ши. Развитие орфографической  зоркости.

 

 

20

Повторение и закрепление изученного. Ударные и безударные гласные звуки. 

 

21

 

Осень. Пословицы  и поговорки об осени. Календарные празднования. Природа в произведениях мастеров русской живописи. В. Корж «Снопы»

 

22

Восприятие фактического содержания высказывания. Создание в воображении образов, картин по содержанию прослушанного. Устный пересказ прослушанного.

 

23

Звонкие и глухие, твёрдые и мягкие согласные звуки. Неполное соответствие между написанием и произношением слова.

 

24

Звонкие согласные звуки. Оглушение звонких согласных. Сопоставление написания и произношения звонких согласных перед глухими и в конце слова.

 

25

Произношение слов с согласными звуками [г], [г']. Составление высказывания с использованием серии сюжетных рисунков. Диалог

 

26

Произношение  и написание слов с согласными звуками [ч'], [ш'ш']. Составление высказывания с использованием опорного текста и иллюстраций. Диалог

 

27

Произношение и написание сочетаний ча, ща, чу, щу. Развитие орфографической  зоркости. Усвоение наиболее употребительных синонимов. Диалог

 

28

Произношение  и написание слов с сочетаниями цы, ци. Развитие орфографической  зоркости. Аудирование

 

29

Произношение  и написание слов с сочетаниями пя, мя, бя, вя. Развитие орфографической  зоркости. Диалог

 

30

31

Правила поведения во время диалога. Употребление  формул вежливости. Редактирование диалога. Выразительное декламирование. Разметка стихотворения для декламирования.

 

 

32

Итоговый урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Календарне планування | Додав: LeNcHik
Переглядів: 848 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar