Головна » Файли » Вчительська скарбничка » Календарне планування

Каленндарні плани 2 клас
26.09.2015, 13:57

 

 

 

 

Українська мова

4 години на тиждень

 

Тема уроку

Дата

 

1

І семестр
Звуки і букви. Склад. Наголос ( 37 год)

Звуки мовлення, букви, якими вони позначаються. Відтворення ланцюжка звуків слова. Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків. С.4-5

 

2

Звуки і букви. Українська абетка(алфавіт). Алфавітні назви літер. Каліграфічне написання малих букв  алфавіту. Вимова і написання слова вересень. С.6-7

02.09

3

Великі літери української абетки. Вимова і написання слів Київ, Україна. С. 7-9

 

4

Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу букву. Навчальний діалог. Вимова і написання слова червоний. С.9-10

 

5

Робота з алфавітом та орфографічним словником . с.11-12

 

6

Урок розвитку зв’язного мовлення № 1. У гостях у довідника – Орфографічного словника. Уміння користуватися абеткою в роботі з навчальним словником. Робота з деформованим текстом: перестановка окремих речень. С. 12-14

 

7

Склад. Вимовляння слів по складах. Перенос частин слів з рядка в рядок складами. Вимова і написання слова герой.  С.

10.09

8

Правило переносу слів зі збігом приголосних звуків. Самостійна робота.

 

9            

Правило переносу частин слів з буквами й та ь. Закріплення правил переносу частин слів з рядка в рядок. Вимова і написання слова жайворонок.

 

10

Голосні звуки і букви, що їх позначають. Спостереження за роботою мовних органів під час промовляння голосних звуків. Вимова і написання слова Батьківщина.

 

11

Позначення буквами я, ю, є, ї  двох звуків. Перенос слів з буквосполученням йо.  Вимова і написання слова медаль.

 

12

Перевірна робота. Списування.

 

13

Аналіз перевірної роботи. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки.

 

14

Урок розвитку зв’язного мовлення № 2. У гостях у Наголосу. Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких допускаються помилки в наголосі. Доповнення речень, запис поновленого тексту.

 

15

Визначення наголошених складів, звуків. Робота зі словами, наголошування яких треба запам’ятати. Повний звуковий аналіз слів. Вимова і написання слів читання, завдання, дятел

 

16

Спостереження за роллю наголосу в словах. Визначення наголошених складів, звуків.

 

17

Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.

 

18

Приголосні звуки, позначення їх буквами. Спостереження за роботою мовних органів під час промовляння приголосних звуків.  Опис квітки за малюнком та запитаннями. Навчальний діалог.

 

19

Звук [ф],буква Ф,ф, звукосполучення [хв]. Відновлення деформованих речень.

 

20

Звуки [дж],[дз],[дз’] – вимова і позначення на письмі. Перенос слів з цими буквосполученнями. Орфоепічні вправляння.

 

21

Звук [ґ], буква ґ. Зіставлення вимовляння звуків[ґ] - [г]. Вимова і написання слова ґудзик.

 

22

Урок розвитку зв’язного мовлення № 3. У гостях у Казки. Читання і аналіз вчинків персонажів. Складання розповіді «Про двох цапків» за малюнками і запитаннями.

 

23

Буква щ, її звукове значення. Робота над правильним інтонуванням речень.

 

24

Уявлення про дзвінкі і глухі парні приголосні звуки.

 

25

Правило вимовляння дзвінких звуків перед глухими в українській мові. Практичні вправи у вимовлянні і написанні слів зі дзвінкими і глухими приголосними у кінці слова і складу. Вимова і написання слова ведмідь.  Самостійна робота.

 

26

Тверді і м’які приголосні звуки. Розрізнення парних твердих і м’яких звуків. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь).

 

27

Перевірка знань з мови № 1 ( «Звуки і букви. Склад. Наголос»)

 

28

Аналіз перевірної роботи. Повторення і закріплення вивченого.

 

29

Урок розвитку зв’язного мовлення № 4. У гостях у Діалогу. Як творяться тканини? Відтворення і складання діалогів.

 

30

Позначення м’якості приголосних перед [о]. Перенос слів зі знаком м’якшення.

 

31

Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. Вимова і написання слова килим. Навчальне аудіювання.

 

32

М’який приголосний звук [й]. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.

 

33

Урок розвитку зв’язного мовлення № 5. У гостях у Ввічливих слів. Вивчення різних варіантів українських формул мовленнєвого етикету.

 

34

Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. Вправляння у діалогічному мовленні

 

35

Подовженні м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі. Звукові моделі слів.

 

36

Перенос слів із м’якими подовженими звуками. Звуковий аналіз слів.

 

37

Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними. Робота з народними прикметами. Вимова і написання слова ознака. Самостійна робота.

 

38

Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф. Підготовка до перевірної роботи.

 

39

Перевірка знань з мови № 2 ( «Звуки і букви. Склад. Наголос»)

 

40

Аналіз перевірної роботи. Записування слів з апострофом під диктування та правильне їх читання. Правило переносу слів з апострофом. Вимова і написання слова комп’ютер.

 

41

Урок розвитку зв’язного мовлення № 6. У гостях у Тексту. Складання опису улюбленої тварини.

 

 

42

Мова і мовлення (4 год і протягом року)

Уявлення про мову. Українська мова – державна мова.  Українська  мова і споріднені мови. Спостереження над звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах.

 

43

Усне і письмове мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення і культура спілкування. Перевірна робота. Діалог

 

 

44

 

Спостереження над силою голосу і темпом мовлення за текстами різних типів. Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями. Перевірна робота. Діалог.

 

45

Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Перевірна робота. Діалог.

 

46

Текст (5 год і протягом року)

Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок.

 

47

. Добір до тексту заголовка. Спостереження за вживанням слів для зв’язку речень у тексті. Навчальний диктант

 

48

Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. Спостереження за роллю абзаців в тексті. Самостійна робота.

 

 

49

Урок розвитку зв’язного мовлення № 7. У гостях у Однокласників. Спостереження за побудовою тексту. Повні відповіді на запитання.

 

50

Усний переказ тексту за запитаннями. Складання тексту на основі початку тексту і ілюстрації. Вимова і написання слова вулиця.

 

51

Уявлення про типи текстів – розповідь, опис, міркування. Вимова і написання слова заєць. Перевірна робота.  Автоматизовані навички.

 

52

Речення (12 год і протягом року)

Аналіз перевірної роботи. Поняття про речення. Вимова і написання слів учитель, учителька. Самостійна робота.

 

53

Спостереження за основними ознаками речення. Зв’язок слів у реченні.

 

54

Диктант

 

55

Аналіз перевірної роботи. Розповідні речення. Інтонація розповідних речень, розділові знаки. Вимова і написання слова іній.

 

56

Питальні речення. Засвоєння питальних слів. Інтонація питальних  речень, розділові знаки. Перевірна робота. Аудіювання.

 

57

Урок розвитку зв’язного мовлення № 8. У гостях у Іменинниці. Усна розповідь за малюнками і запитаннями. Добір до тексту заголовка. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами.

 

58

Логічний наголос у питальних реченнях. Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки.

 

59

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень

 

60

 

Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям. Складання розповіді на малюнком і запитаннями.

 

61

Повторення і закріплення вивченого.

 

62

Підсумковий урок за семестр.

 

Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:

алфавіт і алфавіт, Батьківщина, ведмідь, вересень, вулиця,  герой, диктант, диван,духмяний, дятел, заєць, завдання, жайворонок, календар, килим,  медаль,метро,неділя, ознака, помилка, помилка, понеділок,предмет, ранець, середа, театр, учитель, учителька, червоний, читання,черговий,четвер,черевики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

(І семестр - 3 години на тиждень, ІІ семестр - 4 години на тиждень)

урока

Тема урока

Дата

 

 

1

І семестр
З народного джерела.                                                                          

  Народні дитячі пісні та малі жанри (14 год)

Знайомство з підручником. Народні дитячі пісні та малі жанри.

 

 

 

 

2

До джерел народної мудрості. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Ознайомлення із поняттям персонаж твору.

02.09

3

Ознайомлення  із скринькою пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику». Робота із скринькою пісень-закличок. «Іди, іди, дощику».

 

4

Скринька пісень-закличок. «Не йди, не йди, дощику». «Глухий дощик». (за вибором напам’ять)

 

5

 Скринька пісень-ігор. Народна гра «Подоляночка». Скринька пісень-ігор. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу». Розігрування пісні. Урок позакласного читання № 1. Стежками народної  мудрості. Ознайомлення зі зразками дитячої фольклорної поезії. Укр.нар.казка «Чарівне горнятко»

 

6

Скринька пісень-ігор. Народна гра «Подоляночка». Скринька пісень-ігор. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу». Розігрування пісні.

 

7

Скринька загадок. Загадки про городні рослини. Образність у зображенні предмета загадок. І.Сенченко «За лісом, за пралісом золота діжа сходить».

 

8

Скринька прислів’ї  і приказок. А.Григорук «Влітку день годує рік». Літературна пропедевтика.

 

9            

Скринька скоромовок. Розвиток творчої діяльності. Добір ланцюжків римованих слів.

 

10

Скринька лічилок. Лічилки. Розвиток творчої діяльності. Складання лічилок за поданим початком. Підсумок за темою.

 

11

Урок позакласного читання № 2. Бібліотечний урок №1. Бібліотека – затишний дім для зустрічі  читача з книгою. Практичне ознайомлення учнів з поняттям «абонемент», роботою бібліотекаря, розстановкою книжок у відкритому книжковому фонді.

 

12

Авторські вірші та малі жанри для дітей ( 12 год )

Сторінки авторської скриньки. Авторські вірші та малі жанри для дітей.

 

13

Ознайомлення з життям і творчістю Марійки Підгірянки. Вірші М.Підгірянки «Ліс», «Прийшла осінь». Ілюстрування твору.

 

 

14

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.  Забавлянки «Ладки, ладоньки, ладусі…», «Ой чук-чуки…». (за вибором напам’ять)

 

15

Ознайомлення із поняттям «Настрій твору». Формування умінь визначати загальний емоційний настрій твору.  Н.Забіла «Дощ іде».

 

16

Ознайомлення з життям і творчістю Леоніда Глібова. Л.Глібов «Загадка». Авторське ставлення до героїв.

    

17

Урок позакласного читання № 3. Осінь щедра, осінь золотава.  М Слабошпицький «Журавликова пісня». Прислів’я, приказки, прикмети. Поезії.

 

18

Ознайомлення з життям і творчістю Степана Жупанина. Твір «Наталчина пригода».

 

19

С.Жупанин «Загадка». А.Волкова «Весна зелені».

 

20

Ознайомлення з життям і творчістю Олени Пчілки. Вірш «Вже ж у любому куточку …»

 

21

Ознайомлення з життям і творчістю Грицька Бойка. Скоромовки «Лелі», «Подзьобав і пострибав». Підсумковий урок за темою. Літературний твір.

 

22

      Урок позакласного читання № 4. Цікавий світ навколо тебе. Робота з виставкою книг. Формування умінь орієнтуватися у групі книжок. Казка «Хлопчик і Дзвіночки конвалії»                                       

 

 

23

Народні казки (10 год)

У світі української народної казки.

 

24

Скринька українських народних казок. «Колобок» (уривки). Герої казки. Головний герой. Розігрування казки.

 

25

Казка «Горобець та билина» (уривки). Розвиток подій.

 

26

Казка «Лисичка-сестричка» (уривки). Вчинок героя казки. Що таке повтор у казці? Переказ казки.

 

27

Продовження роботи над казкою «Лисичка-сестричка».

 

28

Урок позакласного читання № 5. У світі казки чарівної.              Народні казки. Казка «Ведмідь і павучок»

 

29

 Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба» (уривки).Формування початкових умінь складати план

 

30

Угорська казка «Як дівчина короля перехитрила». Орієнтування у логічній структурі тексту. Зачин. Основна частина. Кінцівка.

 

31

Сербська казка «Жбан меду» (уривки). Однакові герої в різних казках. Читання в особах. Підсумковий урок за темою.

 

32

З літературної скарбниці                                                                   Поетична майстерня ( 7 год)

Поняття «Рима». А.Костецький «Дивна звичка» (скорочено).

 

33

Стежинкою віршів. В.Скомаровський «Іграшки». В.Терен «Осінь». І.Січовик «Неслухняний язичок».Доповнення пропущених рим у віршах.

 

34

Урок позакласного читання № 6.  Казки країн  світу.                  Ш.Перро «Кіт у чоботях», «Попелюшка» .

 

 

35

Художній прийом «Звукопис». М.Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад». Т.Коломієць «Бусел».

 

36

П.Воронько «Чапля зшила черевички». О.Сенатович «Веселий сміх».

 

37

Завдання зі скриньки поезії. Складання віршованих рядків за поданими римами. Підсумковий урок за темою.

 

38

Контроль навчальних досягнень учнів. Читання вголос. В.Сухомлинський «Покинуте кошеня»

 

39

Поетична збірка 1 ( 5 год)

Пейзаж у художньому творі. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка.

 

40

Урок позакласного читання № 7.  Зустріч з дитячими журналами. Практичне ознайомлення учнів з поняттям «Рубрика». Розвиток умінь самостійно працювати з дитячими журналами.

 

41

Ознайомлення з віршами Т. Шевченка «Зоре моя вечірняя …», «Сонце заходить, гори чорніють». Порівняння віршів

 

42

 

Т.Шевченко «Тече вода з-під явора …», «Тихесенько вітер віє …», «Он гай зелений похиливсь». (за вибором напам’ять)

 

43

 

Калина і верба в поезії Т. Г. Шевченка. Узагальнення знань учнів про творчість Т. Г. Шевенка

 

44

 

Л.Українка «З гір на долину…», «Барвіночку мій хрещатий…»  Складання усного малюнка.

 

 

45

 

Урок позакласного читання № 8.  Поетичні збірки славетних поетів: Т.Шевченка, Л.Українки, І.Франко, Н.Забіли . Формування умінь добирати книжки на певну тему.

 

46

 

Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Календарне планування | Додав: LeNcHik
Переглядів: 1473 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar